Quiet Poetry Lounge : The Elevator.. 5 Floors.. But Only 1 Story

Discussion in 'Black Poetry - Get Your Flow On!' started by lowkey, Sep 6, 2004.

  1. lowkey

    lowkey Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    71
    Likes Received:
    6
    Ratings:
    +6
    The Elevator.. 5 Floors.. But Only 1 Story



    As with all relationships.. we started off on the main floor
    Hey, was up?
    Whats yo name?
    How u doin?
    Wut kind of gum is that u chewin?
    Small talk... the basis of creating a friendship... a rapport
    We progressed... on to the 2nd floor..
    The ice is broken.. but soo much more is in store
    Cooler we became.. pressing buttons n testing waters
    Now I'm lookin at u diffrently... mutual attraction... could it be?
    All I kno is that the second floor feels better than the first... lets move on
    U took my hand and as time passed the 3rd level was our next stop
    Emerging feelins started to pop... in n out of our heads
    Hugs became more frequent.. emotions ran wild... a lil mo deliquent
    I think I'm feelin this floor... but have I reached the top?
    I make u laugh n smile... I know just what numbers to dial... but I'd like to think on a larger scale
    There could be more..
    I see more... girl we can't stay complacent chillin on that 3rd floor
    Responsive to my lead.. things looked good so up a notch we kicked it
    To level 4.. more intense than stages in the past.. a deep liking was inflicted
    At this level.. u are more to me then a piece of ***.. u special
    Many days I sat back and observed yo body language...
    I can see them butterflies flutterin in yo stomach... quivering in yo thighs
    Widining of ur eyes... u got me feelin high and blunted... but off yo allure
    U stay on my mind... creepin in n out of my conconcious n subconcious realms
    Str8 to my heart is where u delve...
    Closer and closer we've gotten... that smile of urs got me plottin
    On that next move..
    Right now we on that bridge to more...
    I know u feel the same... its clear to me that its soo much more in store
    We took our relationship in stages.. like hittin puberty it matured
    Girl u something special to me.. I'm mystified by your allure
    On floors 1 thru 3 we were strictly friends... but I can see whats on the other side of the bridge
    Something worthwhile for both u and I
    Take my hand...
    I'm feelin u more... I see u in a different light
    Cause u dat girl that suits me just right.. u just my type
    We elevated together so I know the feeling is mutual.. how bout we take it to the top?
    To that special floor number 5 where we can set a fire to those inner emotions and make our relationship come alive...
    With u I could... cause girl u got that "it"... "x-factor"... its just something that draws me to u.... stuck n plastered
    We took it slow... briefly chilled on that 4th flo.. but its time to step it up one notch mo...
    And u kno u feel the same.. girl u dat candy rain that I dreamed about tasting as a child
    U drive me wild...
    We made it this far.. faced one setback but u expressed to me that we back on track..
    Now let us act... upon what we both know is real
    Our relationship is like an elevator.. 1 story but 4 floors with one more in store.. we've elevated together
    I'm ready to become more to u...
    And u ready to become more to me...
    We almost across that bridge... u and I would be soo right
    We've made it this far so theres no excuses... ur not afraid of heights
    Be my girl.



    -lowkey
     
  2. $$RICH$$

    $$RICH$$ Lyon King Admin. STAFF

    Country:
    United States
    Joined:
    Mar 21, 2001
    Messages:
    69,983
    Likes Received:
    3,978
    Gender:
    Male
    Occupation:
    BUSINESS owner
    Location:
    Da~WINDY*CITY //CHICAGO
    Ratings:
    +4,178
    u broke it down to perfection
    one floor 5 steps to sweetness
    u really created a masterpiece!
    tyteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
     
  3. lowkey

    lowkey Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    71
    Likes Received:
    6
    Ratings:
    +6
    yes my brotha.. 1 building..5 steps.. the next level is where I wanna go





    thanx fo da luv again.. good look RICH




    love360



    -lowkey
     
  4. Destee

    Destee destee.com STAFF

    Country:
    United States
    Joined:
    Jan 22, 2001
    Messages:
    34,787
    Likes Received:
    8,982
    Gender:
    Female
    Location:
    betwixt and between
    Ratings:
    +9,680
    Brother Lowkey ... is this you ??!!! :love:

    Oh My Goodness ... sounding all sweet and romantic and stuff !!!

    The title to this peace is really really nice !!! :toast:

    and of course everything in it is too ... great work !!!

    but i shole thot i was gonna read sump'n 'bout the elevator was broke ... :wink:

    enjoying you much! :kiss:

    :heart:

    Destee
     
  5. lowkey

    lowkey Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    71
    Likes Received:
    6
    Ratings:
    +6
    Yea... its me Destee lol Same lowkey from the voice chat lol


    U replyin to this means a lot to me.. thank u fo the love Destee.

    So u thought the elevator was broke? lol U kno I take a left field approach to my concepts.. thas my style lol




    love360


    -lowkey
     
  6. watzinaname

    watzinaname Well-Known Member MEMBER

    Country:
    United States
    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    16,340
    Likes Received:
    114
    Location:
    Northeast
    Ratings:
    +122
    This was awesome. The word play, the creativity expressing those levels of love...had me grinning with every line. Nothing lowkey about this piece. Go head on poet, flow.
     
  7. lowkey

    lowkey Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    71
    Likes Received:
    6
    Ratings:
    +6
    :) :luvv: :thanks:

    :) :) :)


    Thank u again

    I'm glad this poem could make u smile.... I may just give it to that "special person" lol
     
  8. toylin

    toylin Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    May 17, 2004
    Messages:
    1,195
    Likes Received:
    17
    Occupation:
    Security Guard
    Location:
    Michigan
    Ratings:
    +17
    Hmph.. my elevator is broke! But this was nice!
     
  9. lowkey

    lowkey Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Aug 25, 2004
    Messages:
    71
    Likes Received:
    6
    Ratings:
    +6
    lmao

    Ohh yo elevator broke? lol

    U'll get it back in service soon lol :) :) :)



    thank u sista




    -lowkey
     
  10. toylin

    toylin Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    May 17, 2004
    Messages:
    1,195
    Likes Received:
    17
    Occupation:
    Security Guard
    Location:
    Michigan
    Ratings:
    +17
    Let's hope so. :)
     
Loading...
Similar Threads - Elevator Floors Story
  1. UBNaturally
    Replies:
    0
    Views:
    106
  2. MsVeraisblessed
    Replies:
    25
    Views:
    1,751
  3. Chinelo
    Replies:
    2
    Views:
    334
  4. Feather
    Replies:
    1
    Views:
    579
  5. queentswana

    Black Jokes Humor : Elevator Joke

    Replies:
    3
    Views:
    1,704