Black Poetry : I'M THE ONE...collab by Keita & Queentswana

Discussion in 'Black Poetry - Get Your Flow On!' started by queentswana, Jul 7, 2006.

  1. queentswana

    queentswana Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Jan 24, 2004
    Messages:
    7,007
    Likes Received:
    160
    Occupation:
    day care provider (own business)
    Location:
    Brick City
    Ratings:
    +161
    Keita

    What's up Mrs. Kenyatta, is tonight really the night,
    the time when we're both sailing on a passionate delight?
    Put that thing away, ain't no sense in being deluded,
    mines is made of flesh and blood, no batteries included.
    I'm the one with what you need, and surely what you want,
    so open up your thighs my love and let that kitty flaunt !

    Let me lick you up and down and plunge within your creek,
    carress your tender insides, scorched by body heat.
    Let me make your body glisten, and your nipples stand on guard,
    let me swirl my mouth around them, cause I like em stiff and hard.
    I'll make you swoon just like the leaves and lay like summer grass,
    I'll make you melt like ice cream with my tongue deep in your @ss.

    I'll let you take me east and west, from the north down to your south,
    then savor every drop you drip while you're locked onto my mouth.
    I'll watch your body start to arch, your eyes take on a haze,
    as stroke after stroke of my manly rod keeps you lost within a maze.
    A maze of ecstasy, pure passion & delight,
    orgasm after orgasm as you straddle me tonight.

    Your stomach curls with butterflies, your heart is racing doubletime,
    I warned you not with words sublime, that once again your soul was mines.
    So open up your thighs again and let that kitty flaunt,
    cause I'm the one with what you need, and surely what you want.


    QueenTswana

    You say with pride...it's you I want,
    so show me exactly what it is you flaunt.
    All this is said with the best of intentions,
    does that include the parts that wasn't mentioned?

    Inhale every bit of me, take it in stride,
    come on inside ...and just ride and ride.
    Tantalizing your thoughts, dance divinely across your mind,
    yet
    sipping you, like the finest of wine.

    Crawl deep inside you, like a second layer,
    wrap and entwine you, like a dragon slayer.
    Bring my nipples, to your full attention,
    as you always do, with unlimited diminsions.

    My succulent body is here to release,
    all the fruits of my labor, to make you complete.
    Oh, and while you're down there in na-na land...
    remember...that's how I made you "The Man"

    You can eat me raw, without a fork or a knife,
    and put you in heaven for the rest of your life.
    You say you're the one, without a worry or care,
    but know, I'm the bullet, that took you there.

    My hearts doing flips, my mind in a blurr,
    allowing my sensual feelings to occur.
    You make me hot, then rage my fire...
    you give to me, what my heart desire.

    I know you're hot...but you met your match
    no doubt in your mind, you got a good catch
    Here's a toast to the love we both share,
    as the two of us cherrish...a love that's so rare.
     
  2. $$RICH$$

    $$RICH$$ Lyon King Admin. STAFF

    Country:
    United States
    Joined:
    Mar 21, 2001
    Messages:
    69,983
    Likes Received:
    3,978
    Gender:
    Male
    Occupation:
    BUSINESS owner
    Location:
    Da~WINDY*CITY //CHICAGO
    Ratings:
    +4,178
    all snap y'all two up to some hot kinky compassionate fire
    he's the one alright queent , but bruh she the one too
    this was made for the two to do what lovers do woooooweeeee!

    gotta hear this one cross da mic hot splash and spicy y'all done did it again!
    bad boy and girl where's my belt .......lol ........love it
    Red alert
     
  3. Blaklioness

    Blaklioness Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Oct 30, 2005
    Messages:
    3,346
    Likes Received:
    1,809
    Ratings:
    +1,812
    I KNEW this one would be HOT!! :D
     
  4. spicybrown

    spicybrown Well-Known Member MEMBER

    Country:
    United States
    Joined:
    Oct 21, 2005
    Messages:
    4,201
    Likes Received:
    118
    Ratings:
    +118
    Right On...Keita & QueenT

    :ref: Whoa!!... STOP DA PRESS... LQQKn'...I see two hot & bothered love birds are preparing for mating season:tweety:

    Smokin hit collab guys...Keep that love flowin:spinstar:

    I see Y'all two will be doing a lot of :bowdown: and :cake:

    Y'all burst back on the scenery with a freaky-deaky tale...:read:

    :hearts2:
     
  5. 4EVERLUV

    4EVERLUV Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Jun 2, 2006
    Messages:
    1,915
    Likes Received:
    53
    Gender:
    Female
    Ratings:
    +55
    queen & keita:

    PIPING HOTT OUT THE OVEN!!!!!

    Luv this callabo
     
  6. nevar

    nevar Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Jun 19, 2005
    Messages:
    3,872
    Likes Received:
    134
    Gender:
    Female
    Occupation:
    working to own my plus size empire.....
    Location:
    I'm a Georgia Peach!!!!
    Ratings:
    +135
    im shock im shock somebody bring back scotty. scotty bring me back the queen wow. im so speechless i dont know what to do. let me reread and get back with cha. my, my, my:hot: :hot: :hot: :hot: :hot: :hot:
     
  7. watzinaname

    watzinaname Well-Known Member MEMBER

    Country:
    United States
    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    16,340
    Likes Received:
    114
    Location:
    Northeast
    Ratings:
    +122
    Hmmmm, well where there's smoke... You know, if there's a video that goes along with this, ya'll better dispose of it now before it ends up all over the internet, lol, lol, lol... Seriously though, like Blaklioness, I knew this would be hot, but dang, there's not enough water in the world to put out this fire. This collab is aflame, a bow and a curtsy are in order, wow!!!!
     
  8. IfUComeSoftly

    IfUComeSoftly Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Jul 23, 2003
    Messages:
    807
    Likes Received:
    12
    Occupation:
    PD for a Non Profit
    Location:
    i'ma peach
    Ratings:
    +12
    awww... this is so sweet... i would say i wish i had me someone to call me mrs. dorian... lol... but it's not right to covet... so i'm going to just say...

    look at ms. queen when she comes out of the shawdows... she lurks and then she doesn't... lol... and brotha keita...beautiful....

    nice collab people.. however... i doubt if it even touches your real life connection... lovely drop.... snaps snaps...
     
  9. queentswana

    queentswana Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Jan 24, 2004
    Messages:
    7,007
    Likes Received:
    160
    Occupation:
    day care provider (own business)
    Location:
    Brick City
    Ratings:
    +161
    When I'm good..I'm good
    but...
    when I'm bad, ...well..I'm just so bad ...lol
    thanks for the luv on this piece.
     
  10. $$RICH$$

    $$RICH$$ Lyon King Admin. STAFF

    Country:
    United States
    Joined:
    Mar 21, 2001
    Messages:
    69,983
    Likes Received:
    3,978
    Gender:
    Male
    Occupation:
    BUSINESS owner
    Location:
    Da~WINDY*CITY //CHICAGO
    Ratings:
    +4,178
    yeah i know u good but whoaaaaaaaa u bad too
    look out brother keita , well i know u got it down pack man

    u look out queent he's a hot treater
     
Loading...