Black Poetry : Highs of Her Thighs

Discussion in 'Black Poetry - Get Your Flow On!' started by YeshuJah, Jul 9, 2002.

  1. YeshuJah

    YeshuJah Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Mar 21, 2001
    Messages:
    320
    Likes Received:
    0
    Location:
    Florida
    Ratings:
    +0
    She called me again this morning,
    and I told her how I bin wanting to ***.k her,
    just like that-
    its like I'm addicted to her,
    and though I ain't never had none
    of her she makes me feel warm all over,
    make me wanna cum all over my brain.
    I warn her,
    warn her that if I ever
    get her alone I'd be
    all over her.
    She smiles..
    I can't see her but I
    know she smiles,
    She says with a laugh...
    "Oh now I'm really scared!"

    Now I know the trump's bin played,
    the ground work had been laid.
    Eventually I was gonna wade
    between the highs of her thighs.

    I was afraid.. and I should be.
    JAH knows my old lady would kill me!
    Besides 'she' is just seventeen!
    Said she ain't never bin touched by
    no man, and that I'm the one,
    said she didn't care that I
    belonged to another/that she would
    wait, no matter how long 'cause
    I was gonna be her lover.
    No pressure she said..
    no pressure at all.

    I sat there and shook,
    shook like a leaf-
    **** it I felt like a thief!
    Felt like I'd taken trust
    and exchanged it for lust!
    JAH knows I should just tell her
    not to call me anymore!
    Let her know the real score.
    But I tried that before..
    then she calls again &
    I'm wanting her more..
    she says she dosen't know..
    dosen't know
    what it feels like, this yearning,
    this churning,
    this.. this burning that I gets up in my nuts,
    all the way up to my guts,
    how it rocks me to my feet..
    Lawd!!
    I think I'm trapped,
    trapped by the call in her eyes,
    and the ways of her wiles;
    I've got thoughts of her chest,
    and her nipples as they crest
    in the cradle of my mouth,
    and the burning of her tongue
    as it takes me way, way, down;
    and I sink into her ground
    while she squeezes on my pound,
    and we lose all sense of time
    in this grapple un-divine..

    As we both hang up the phone,
    I've got a seriously hard bone..
    But I make the straight decision,
    and I take the **** on home!

    YeshuJah*)
     
  2. alyce

    alyce Well-Known Member MEMBER

    Country:
    United States
    Joined:
    Jan 29, 2001
    Messages:
    2,922
    Likes Received:
    83
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Counselor
    Location:
    mid-atlantic
    Ratings:
    +85
    I had to just come on out and say that it takes a helluva man to just take it on home.....

    but you mos def n it lee know what it be like on tha real

    keep blessing

    a
     
  3. shaz

    shaz Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Apr 6, 2001
    Messages:
    1,443
    Likes Received:
    1
    Occupation:
    business/management
    Location:
    maryland
    Ratings:
    +1
    This is a well written piece my bruther,

    but you said “just seventeen” !
    you betta run like you know
    her daddies gotz a gun

    I got eyes and I seen um two
    But seventeen
    She don’t know what to do

    Betta run and neva look back
    Cuz if daddy finds out
    I gauranteez
    It’l be Crack! Crack! Crack!

    cuz I gotz a 17 year old babby girl
    and unless you some kinda midget
    I don’t think I would understand
    Your actions as a man

    Much love though my brother I know you gonna do the right thang.
     
  4. UbZoRbShUn

    UbZoRbShUn Well-Known Member MEMBER

    Joined:
    Apr 2, 2001
    Messages:
    2,502
    Likes Received:
    1
    Occupation:
    -----------
    Location:
    ------------
    Ratings:
    +1
    ummm

    can i get a oh hell yeah?????? you know you put the heat on this one.... watch out now for the buck shotz... ha ha ha



    One
     
  5. Reason

    Reason Well-Known Member MEMBER

    Country:
    United States
    Joined:
    Mar 23, 2001
    Messages:
    1,495
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    Education/Administrative
    Location:
    Metro Detroit
    Ratings:
    +0
    **** that...

    Temptation can be a son of a mutha bastad! sometimes... lol This was fiyah!

    Reas
     
Loading...